مشارکت شما در کاشت درختان در زمین برای کاهش تغییرات آب و هوایی

 PERSIAN


"هر دستاورد بزرگ زمانی غیرممکن تلقی می شد."


در هندوئیسم درمیک، بودیسم، جین و سیک، درخت عبادت مقدس و مورد احترام است. Kalpavriksha یک درخت برآورده کننده آرزو است.


در باگاواد گیتا، لرد کریشنا می‌گوید: "در میان درختان من اسواتا هستم. به این درختان پربرکت نگاه کنید. آنها به نفع دیگران زندگی می‌کنند. هیچ بخشی از درخت وجود ندارد که مفید نباشد."


خود عیسی اعلام کرد که ملکوت آسمان مانند درخت است (متی 13:13-32).


خداوند بودا گفت: "درخت یک موجود زنده شگفت انگیز است که به همه موجودات زنده غذا، سرپناه، گرما و محافظت می دهد. حتی به کسانی که برای قطع کردن آن تبر می زنند سایه می دهد."



رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: «اگر قیامت بر یکی از شما برپا شد در حالی که نهالی در دست داشت، بگذارید آن را بکارد». رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: صدقه ای است که مسلمان درختی بکارد یا محصولی بکارد و پرندگان و انسان یا چهارپایان از آن بخورند.


«در جهان‌های زنده ما، خورشید (همه ستارگان خورشید هستند) پدر است، زمین مادر است، همه انسان‌ها پسران و دختران خورشید و زمین هستند، یعنی همه انسان‌ها برادر و خواهر هستند.


با استفاده از خورشید و زمین توسط فرآیند فتوسنتز، درختان در زمین مادر تنها می توانند برای خود غذا ایجاد کنند. درختان منابع غذایی برای همه موجودات زنده هستند. همه گونه ها، از جمله انسان، حیوانات، پرندگان، ماهی ها و غیره به غذاهای درختی (میوه ها، برگ ها، سبزیجات) وابسته یا وابسته هستند. گوشت نیز فقط از سبزی خواران و سبزیجات خوار گوشت خوار حیوانات پرنده ماهی دریافت می شود. عمر بیشتر درختان (سن) و زندگی شخصی طولانی تر از بسیاری از نسل های انسان است. از این رو، میوه ها، سبزیجات، برگ ها و غیره غذا و درخت اکسیژن دهنده گاز حیات باید در سرتاسر سیاره زمین کاشته و رشد کنند. درختان به خوبی جذب کربن هستند. به طور خلاصه، "درختان تغییر شکل می دهند، سپر می کنند، سایه می اندازند و اکسیژن، میوه و زیبایی را فراهم می کنند. بدون درختان، انسان ها زنده نمی مانند. از طریق فرآیند جادویی فتوسنتز، برگ درختان و سایر گیاهان سبز با تبدیل دی اکسید کربن و آب، اکسیژن آزاد می کنند. بنابراین. اکنون باید سهم خود را برای کاشت و رشد درختان بیشتر در سراسر جهان انجام دهید تا جهان همیشه برای همه نسل‌های موجودات زنده سبز شود. این پیام آگاهی از طرف شریک WIN رهبر Dhanasekaran Basker، مخترع، مهندس، حرفه ای است. برد - برد.

مشارکت شما در کاشت درختان در زمین برای کاهش تغییرات آب و هوایی


Popular posts from this blog

YOUR CONTRIBUTIONS TO EARTH TREE PLANTING TO MITIGATE CLIMATE CHANGE

VAŠ DOPRINOS SADNJI DRVEĆA ZA UBLAŽAVANJE KLIMATSKIH PROMJENA

આબોહવા પરિવર્તનને ઘટાડવા માટે પૃથ્વીના વૃક્ષો વાવવામાં તમારું યોગદાન