התרומות שלך לנטיעת עצי כדור הארץ כדי למתן את שינויי האקלים

 HEBREW


"כל הישג גדול נחשב פעם בלתי אפשרי".


בהינדואיזם הדהרמי, הבודהיזם, הג'יניזם והסיקיזם, העץ הוא מושא פולחן קדוש ונערץ. קלפברישה הוא עץ המעניק משאלות.


בבהגווד גיטה, האל קרישנה אומר, "בין העצים אני אסוואטה. תראה את העצים השופעים האלה. הם חיים לטובת אחרים. אין חלק אחד בעץ שאינו מועיל".


ישוע עצמו הכריז שממלכת השמים היא כמו עץ (מתי י"ג:13-32).


לורד בודהה אמר, "עץ הוא אורגניזם חי נפלא שנותן מזון, מחסה, חום והגנה לכל היצורים החיים. הוא אפילו נותן צל למי שמניף גרזן כדי לכרות אותו".



שליח אללה עליו השלום והברכה, אמר: "אם התחייה הוקמה על אחד מכם בזמן שיש לו שתיל ביד, נותנים לו לשתול אותו." "שליח אללה אמר: 'זוהי תרומת צדקה כאשר מוסלמי נוטע עץ או מגדל יבולים והציפורים, בני האדם או הבקר אוכלים ממנו'".


"ביקום החיים שלנו, השמש (כל הכוכבים הם שמש) היא אבא, כדור הארץ היא אמא, כל בני האדם הם בנים ובנות של שמש ואדמה, זה אומר שכל בני האדם הם אחים ואחיות.


באמצעות שמש ואדמה בתהליך פוטוסינתזה, עצים באמא אדמה יכולים רק ליצור מזון לעצמם. עצים הם מקור מזון לכל היצורים החיים. כל המינים, כולל המין האנושי, בעלי חיים, ציפורים, דגים וכן הלאה, תלויים או תלויים זה בזה במזון עצים (פירות, עלים, ירקות). בשר גם מקבלים רק מאוכלי ירקות ומאוכלי בשר של אוכלי ירקות חיות ציפורים דגים. רוב העצים חיים (גיל) וחיים עצמיים ארוכים יותר מדורות רבים של בני אדם. לפיכך, יש לשתול ולגדל פירות, ירקות, עלים וכן הלאה מזון וגז חיים עץ נותן חמצן בכל רחבי כדור הארץ. עצים סופגים היטב פחמן. בקיצור, "עצים הופכים, מגנים, מצלים ומספקים חמצן, פרי ויופי. ללא עצים, בני האדם לא היו שורדים. בתהליך הקסום של פוטוסינתזה, עלי עצים וצמח ירוק אחר משחררים חמצן על ידי הפיכת פחמן דו חמצני ומים. אז , אתה צריך לתרום את התרומה שלך עכשיו כדי לשתול ולגדל עוד עצים בכל רחבי העולם כדי להפוך את העולם לירוק מתמיד לכל הדורות של כל היצורים החיים". זוהי הודעת מודעות ממנהיג השותפים של WIN Dhanasekaran Basker, ממציא, מהנדס, מקצועי. WIN WIN.


התרומות שלך לנטיעת עצי כדור הארץ כדי למתן את שינויי האקלים


Popular posts from this blog

YOUR CONTRIBUTIONS TO EARTH TREE PLANTING TO MITIGATE CLIMATE CHANGE

VAŠ DOPRINOS SADNJI DRVEĆA ZA UBLAŽAVANJE KLIMATSKIH PROMJENA

આબોહવા પરિવર્તનને ઘટાડવા માટે પૃથ્વીના વૃક્ષો વાવવામાં તમારું યોગદાન