KO OUKOU HAAWINA I KA LAAU HONUA I KE ANA I KA HOOLOLI ANA

 HAWAIIAN


"ʻO kēlā me kēia hana nui i manaʻo ʻia he hiki ʻole."


I loko o ka Dharmic Hinduism, Buddhism, Jainism a me Sikhism, he laʻa a mahalo ʻia ka lāʻau i nā mea hoʻomana. He lāʻau hāʻawi makemake ʻo Kalpavriksha.


I loko o ka Bhagavad Gita,'ōlelo ka Haku Krishna, "ma waena o nā lāʻauʻo wauʻo Aswatha. E nānā i kēia mau lāʻau nui. Ke ola nei lākou no ka pono o nā mea'ē aʻe. ʻAʻohe wahi o ka lāʻau ponoʻole ".


Na Iesu iho i hai mai e like ke aupuni o ka lani me ka laau (Mataio 13:13-32).


Ua ʻōlelo ʻo Lord Buddha, "He lāʻau he mea ola maikaʻi loa e hāʻawi i ka ʻai, ka malu, ka mahana a me ka pale i nā mea ola a pau.



Ua ʻōlelo ka ʻelele o ke Akua, "Ina i hoʻokumu ʻia ke alahouana ma luna o kekahi o ʻoukou i ka lima o kāna sapling, na lākou e kanu." "Ua ʻōlelo ka ʻElele o Allah: 'He hāʻawi manawaleʻa ia i ka wā e kanu ai kahi Muslim i kahi lāʻau a ulu paha i nā mea kanu a ʻai nā manu, nā kānaka a me nā pipi.'"


"I loko o ko mākou ao ola, ʻo ka lā (ʻo ka lā nā hōkū āpau) ʻo ka makuakāne, ʻo ka honua ka makuahine, ʻo nā kānaka āpau he mau keikikāne a me nā kaikamahine o ka lā a me ka honua, ʻo ia hoʻi he mau kaikunāne nā kānaka a pau.


Me ka hoʻohana ʻana i ka lā a me ka honua ma ke kaʻina photosynthesis, hiki i nā kumulāʻau ma ka honua makuahine ke hana i meaʻai nona iho. He kumu ʻai nā lāʻau i nā mea ola a pau. ʻO nā ʻano ʻano a pau, e pili ana i ke kanaka, nā holoholona, ​​nā manu, nā iʻa a me nā mea ʻē aʻe ke hilinaʻi a pili paha i nā meaʻai lāʻau (nā hua, nā lau, nā mea kanu). Loaʻa ka ʻiʻo mai ka poʻe ʻai meaʻai a me ka mea ʻai ʻai meaʻai holoholona manu manu iʻa. ʻOi aku ka nui o nā lāʻau i ke ola (makahiki) a me ke ola pilikino ma mua o nā hanauna he nui o ke kanaka. No laila, pono e kanu ʻia nā huaʻai, nā lau ʻai, nā lau a me nā mea ʻai a me ke ola kinoea hāʻawi i ka oxygen hāʻawi lāʻau a ulu ʻia ma ka honua honua. ʻO nā kumulāʻau he mea hoʻopale maikaʻi i ke kalapona. I ka pōkole, "Hoʻololi nā lāʻau, pale, malu a hāʻawi i ka oxygen, hua a me ka nani. Me ka ʻole o nā kumulāʻau, ʻaʻole ola ke kanaka. , pono ʻoe e hana i kāu hāʻawi i kēia manawa e kanu a ulu hou i nā kumulāʻau ma ka honua holoʻokoʻa i mea e ʻōmaʻomaʻo mau ai ka honua no nā hanauna a pau o nā mea ola a pau". He leka hoʻomaopopo kēia mai WIN Partner Leader Dhanasekaran Basker, Inventor, Engineer, Professional. LANAKILA LANAKILA.

KO OUKOU HAAWINA I KA LAAU HONUA I KE ANA I KA HOOLOLI ANA


Popular posts from this blog

YOUR CONTRIBUTIONS TO EARTH TREE PLANTING TO MITIGATE CLIMATE CHANGE

VAŠ DOPRINOS SADNJI DRVEĆA ZA UBLAŽAVANJE KLIMATSKIH PROMJENA

આબોહવા પરિવર્તનને ઘટાડવા માટે પૃથ્વીના વૃક્ષો વાવવામાં તમારું યોગદાન