VAŠ DOPRINOS SADNJI DRVEĆA ZA UBLAŽAVANJE KLIMATSKIH PROMJENA

 CORSICAN


"Ogni grande successu era una volta cunsideratu impussibule".


In l'Hinduismu Dharmic, u Buddhismu, u Jainismu è u Sikhismu, l'arburu hè un oggettu sacru è veneratu di cultu. Kalpavriksha hè un arbre chì dà u desideriu.


In u Bhagavad Gita, u Signore Krishna dice: "À mezu à l'arburi sò Aswatha. Fighjate à questi arburi abbundanti. Vivenu per u benefiziu di l'altri. Ùn ci hè micca una sola parte di l'arburu chì ùn hè micca utile ".


Ghjesù stessu hà dichjaratu chì u regnu di i celi hè cum'è un arbre (Matteu 13: 13-32).


U Signore Buddha hà dettu: "Un arbre hè un urganismu vivu maravigliu chì dà alimentazione, refuggiu, calore è prutezzione à tutti l'essiri viventi. Ancu dà ombra à quelli chì manighjanu un ascia per tagliallu".



U Messenger di Allah, pace è benedizioni sia nantu à ellu, disse: "Se a Resurrezzione hè stata stabilita annantu à unu di voi mentre ellu hà a manu un arbulu, lasciallu piantà." "U Messenger di Allah hà dettu: "Hè una donazione caritativa quandu un musulmanu pianta un arbre o cultiva i culturi è l'uccelli, l'omu o u bestiame manghjanu da ellu"."


"In i nostri universi viventi, u sole (tutte l'astri sò sole) hè babbu, a terra hè mamma, tutti l'umanità sò figlioli è figliole di u sole è di a terra, questu significa chì tutti l'omu sò fratelli è soru.


Utilizendu u sole è a terra per u prucessu di fotosintesi, l'arburi in a terra madre sò solu ponu creà l'alimentu per ellu stessu. L'arburi sò fonti di alimenti per tutti l'esseri viventi. Tutte e spezie, cumprese l'umanità, l'animali, l'acelli, i pesci è cusì sò dipindenti o interdipendenti di l'alimenti di l'arburu (frutti, foglie, ligumi). A carne hè ancu acquistata solu da i mangiatori di verdura è da i mangiatori di carne di l'animali, uccelli, pesci. A maiò parte di a vita di l'arbureti (età) è a vita di sè stessu sò più longu di parechje generazioni di l'omu. Per quessa, frutti, ligumi, foglie è cusì nantu à l'alimentariu è l'arbulu di l'ossigenu di u gasu di a vita deve esse piantatu è cultivatu in tuttu u pianeta terra. L'arburi sò boni assorbenti di carbone. In corta, "L'arbureti si trasformanu, scudu, ombrezza è furnisce l'ossigenu, frutti è bellezza. Senza l'arburi, l'omu ùn sopravvive. Per mezu di u prucessu magicu di a fotosintesi, e foglie d'arburu è altre pianta verde liberanu l'ossigenu trasfurmendu diossidu di carbonu è acqua. , avete da fà a vostra cuntribuzione avà per plantà è cultivà più arburi in u mondu per fà u mondu sempre verde per tutte e generazioni di tutti l'esseri viventi ". Questu hè un missaghju di cuscenza di WIN Partner Leader Dhanasekaran Basker, Inventore, Ingegnere, Prufessiunali. WIN WIN.

VAŠ DOPRINOS SADNJI DRVEĆA ZA UBLAŽAVANJE KLIMATSKIH PROMJENA


Popular posts from this blog

YOUR CONTRIBUTIONS TO EARTH TREE PLANTING TO MITIGATE CLIMATE CHANGE

આબોહવા પરિવર્તનને ઘટાડવા માટે પૃથ્વીના વૃક્ષો વાવવામાં તમારું યોગદાન